Lokale i sklepy
Hubert Oleksiak
Jones Lang LaSalle
kom. +48 784 910 726
tel. +48 22 318 00 00

Stoiska na pasażu
Aleksandra Koziura
Savills Property Management Sp. z o.o.
tel. + 48 52 58 556 20

 

Pracuj w Galerii Pomorskiej

Poniżej przedstawiamy aktualne oferty pracy zamieszczone przez najemców Galerii Pomorskiej. Zapraszamy do zgłaszania swoich kandydatur na przedstawione oferty.

 

Oferty pracy


Salon fryzjerski w Bydgoszczy poszukuje osoby na stanowisko fryzjera.

Oferujemy specjalistyczne szkolenia z technik strzyżenia i koloryzacji oraz najnowszych trendów modowych we fryzjerstwie.

Proponujemy pracę w młodym, sympatycznym i dynamicznym zespole.

 

Jeżeli jesteś zainteresowany pracą w miłej atmosferze oraz rozwijaniem swoich umiejętności

proszę o kontakt telefoniczny 609898634 lub przesyłać CV droga mailową: sosiki33@interia.pl

 


Od kandydatek oczekujemy:

Solar to czołowa polska marka, która każdego dnia inspiruje kobiety. Jesteśmy laureatem wielu branżowych wyróżnień m.in. „Doskonałości Mody” magazynu Twój Styl, wyróżnienie magazynu Forbes „Diamenty Forbesa”, wielokrotnie otrzymaliśmy „Laur Klienta”, nagrodę przyznawaną bezpośrednio przez konsumentów. Ciągle się rozwijając, poszukujemy entuzjastycznych osób, by wspólnie z nami zdobywały dalsze doświadczenia i budowały coraz lepszy SOLAR. Praca w Solar, to praca wśród pozytywnie nastawionych ludzi, w otoczeniu modnych i najlepszych jakościowo rzeczy oraz nowoczesnych wnętrz sklepowych.

 

Poszukujemy osobę na stanowisko:

SPRZEDAWCA (cały etat)

Galeria Pomorska Bydgoszcz

Miejsce pracy: Bydgoszcz

 

Sprzedawca Sklepu Solar, to osoba aktywnie uczestnicząca w obsłudze klienta (będąca zarówno sprzedawcą jak i doradcą klienta), współpracująca z całym zespołem sklepu, dbająca o wygląd i wystrój sklepu.

 

Jeśli jesteś osobą entuzjastycznie nastawioną do życia, lubisz kontakt z ludźmi i pasjonuje Cię moda, wówczas możemy zaoferować:

 

Ciekawą pracę w perspektywicznej i prestiżowej firmie,

Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie oraz rozbudowany system motywacyjny,

System profesjonalnych szkoleń oraz indywidualna ścieżka rozwoju,

Szansę rozwijania umiejętności w zakresie: profesjonalnej obsługi klienta, stylizacji, ekspozycji,

Możliwość przystąpienia na korzystnych warunkach do programu prywatnej opieki medycznej i grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,

Rabaty na zakupy w sklepach firmowych Solar,

Strój służbowy z bieżącej kolekcji Solar,

Przyjazną atmosferę.

 

Aplikacje proszę przesyłać na adres: lidia.szczepankiewicz@solar.com.pl Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wraz z moimi dodatkowymi danymi osobowymi zawartymi w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu niniejszej rekrutacji oraz przyszłych rekrutacji prowadzonych przez spółkę SOLAR COMPANY S.A.”

 


Od kandydatek oczekujemy:

-komunikatywności
-odpowiedzialności
-pracowitości
-miłego usposobienia
-obsługi klienta według standardów firmy
-dyspozycyjności również w weekendy


Oferujemy umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin.

 

Prosimy o nadsyłanie Cv na adres sk17@larafabio.pl wraz ze zdjęciem oraz klauzulą

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r."

 

 

Międzynarodowa marka bieliźniarska dostępna w ponad 200 salonach w Europie, Azji i Ameryce Północnej, rozwijająca swoje struktury również w Polsce, do naszych Salonów obecnie poszukuje Kandydatek/Kandydatów na stanowisko:

SPRZEDAWCA/DORADCA KLIENTA
Miejsce pracy: BYDGOSZCZ, Galeria Pomorska

Idealna Kandydatka/Kandydat to osoba:
- posiadająca doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta (preferowana branża bieliźniarska/biżuteryjna/fashion)
- życzliwa innym, uczciwa i zawsze uśmiechnięta,
- pasjonatka mody i pracy w branży bieliźniarskiej
- otwarta na budowanie trwałych relacji z Klientami,
- ambitna i nastawiona na sukces,
- lubiąca pracę w zespole

Nasze oczekiwania to:
- aktywna sprzedaż oraz profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych produktów firmowych zgodnie z standardem   międzynarodowej marki,
- dbałość o bardzo dobry wizerunek i wystrój Salonu firmowego,
- nadzorowanie działań związanych z funkcjonowaniem Salonu w oparciu o zasady przyjęte w organizacji,
- znajomość podstaw brafittingu będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:
- wynagrodzenie na podstawie umowy zlecenie ( 1/2 etatu)
- atrakcyjny system prowizyjny
- pracę z ludźmi zaangażowanymi w rozwój marki, obcowanie z najnowszymi trendami
- możliwość rozwoju osobistego oraz udział w kreowaniu wizerunku międzynarodowej marki na polskim rynku
- unikatową kulturę i atmosferę pracy

Jeśli i Ty chcesz dołączyć do Naszego Zespołu, aktywnie uczestniczyć w kreowaniu wizerunku marki i budowaniu wyjątkowych relacji z Klientami prześlij Nam swoje CV na adres: uka@changepoland.com

Prosimy o załączenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. z 2002 roku Nr 101 poz. 926)”

 

 

KUBENZ zdecydowanie męski świat.

Marka KUBENZ sygnuje klasyczną kolekcję odzieży męskiej. Jest marką polską, z wieloletnimi tradycjami. Skierowana jest do mężczyzn ceniących sobie wygodę i jakość w codziennym życiu. KUBENZ to styl, nowe trendy ubierania się oraz dbałość o szczegóły i jakość stosowanych materiałów.

Poszukujemy osoby na stanowisko DORADCA KLIENTA
Miejsce pracy: BYDGOSZCZ Galeria Pomorska

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

- realizacje celów sprzedażowych
- zagwarantowanie najwyższych standardów obsługi klienta
- wizerunek salonu firmowego zgodny z wymogami marki

Od kandydatów oczekujemy:

- doświadczenia w branży (mile widziane)
- otwartości i nastawienia na ciągły rozwój
- kreatywności i optymizmu
- znajomości obsługi komputera

Oferujemy:

- umowę o pracę i stabilne zatrudnienie
- atrakcyjne wynagrodzenie
- rozwój zawodowy i pełen zakres szkoleń
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie


Osoby zainteresowane prosimy o składanie aplikacji na adres: bydgoszcz.pomorska@kubenz.pl lub kontakt tel.:726-666-551


 

 

 

Grupa Inditex – właściciel marek ZARA, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, ZARA Home oraz Uterque, wyznaczających najnowsze trendy w modzie. Posiadamy ponad 6000 sklepów zlokalizowanych na 86 rynkach. W związku z dynamiczną ekspansją w Polsce, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

 

SPRZEDAWCA – KASJER

Miejsce pracy: Bydgoszcz

 

Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie m.in. za aktywną obsługę klienta, realizację planów sprzedażowych, dbanie o wygląd i wystrój sklepu.

 

Poszukujemy pasjonatów mody, którzy:

– świetnie czują się w obsłudze klienta,

– są entuzjastyczni i pozytywne nastawieni do życia.

 

Co oferujemy?

– pracę w niepełnym wymiarze godzin

– stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

– pracę w młodym, dynamicznym i pełnym pasji zespole,

– rozwój zawodowy – 75% awansów wewnętrznych,

– szeroko rozbudowany pakiet socjalny.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej? Aplikuj!

 

Zainteresowanych kandydatów prosimy o nadesłanie aplikacji drogą mailową z tytułem S/Bydgoszcz /GALERIA POMORSKA  na adres aplikuj@pl.inditex.com.

 

Więcej informacji:

 

aplikuj@pl.inditex.com

 

 

 

Poszukujemy na stanowisko:

Pracownik naleśnikarni - do którego obowiązków będzie należało przygotowywanie ciast, farszy i sosów, smażenie i serwowanie naleśników, sałatek, gofrów i napojów, obsługa kasy oraz prace porządkowe w lokalu.

 

Dostosowujemy grafik pracy do zajęć na uczelni. Wymagana książeczka dla celów sanitarno-epidemiologicznych.

 

Aplikacje można przesyłać mailowo lub przynieść osobiście.

 

PROSIMY O UMIESZCZENIE W APLIKACJI LUB E-MAILU INFORMACJI O TRYBIE NAUKI.

 

Aplikacje prosimy przesyłać na adres: bydgoszcz@nasznalesnik.pl

 

 

Wymagania:

- umiejętność wykonywania zabiegów manicure i lakierowania hybrydowego;

- miła osobowość;

- umiejętność kontaktu z klientem;

- rzetelność w wykonywaniu pracy;

- chęć rozwoju zawodowego.

 

Oferujemy:

- stabilne warunki zatrudnienia;

- system pracy zmianowy;

- możliwość dopasowania grafiku do potrzeb pracownika;

- płacimy w okresie próbnym 12 zł. za godzinę;

- po okresie próbnym umowa o pracę na czas określony z wynagrodzeniem 12 zł. za godzinę plus premia od klientów.

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV na adres e-mail: megaart@poczta.onet.pl Serdecznie zapraszamy do współpracy.

 

 

POZNAJ NAS I ZACZNIJ SWOJĄ KARIERĘ W EURO!

 

Jesteśmy polską firmą, która od 25 lat działa na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego i sprzętu gospodarstwa domowego. Docieramy do Klientów za pośrednictwem trzech kanałów sprzedaży: ogólnopolskiej sieci sklepów, jednego z największych sklepów internetowych w Polsce www.euro.com.pl oraz przez Contact Center. Naszą sprzedaż wspiera ogólnopolska sieć transportu, Magazyn Centralny oraz kilkanaście Centrów Logistycznych. Nasi pracownicy rozwijają się z nami – 80% osób na stanowiskach kierowniczych w naszej Firmie awansowało w ramach rekrutacji wewnętrznych.

 

To co dla nas ważne, to zaangażowanie, otwartość, chęć do pracy i gotowość na wyzwania.

Masz to w sobie? Dołącz do nas!

 

Nasze obecne wyzwanie, to:

DORADCA KLIENTA

Miejsce pracy: Bydgoszcz

 

Na czym będzie polegała Twoja praca?

- na profesjonalnej obsłudze klienta, zgodnej ze Standardami Obsługi Klienta;

- realizacji indywidualnych planów sprzedażowych;

- przyjmowaniu dostawy i przygotowaniu towarów do sprzedaży;

- dbaniu o porządek na sali sprzedażowej i magazynie.

 

Jeżeli masz do zaoferowania:

- doświadczenie na stanowisku sprzedawcy lub znajomość branży RTV/AGD/IT;

- umiejętności sprzedażowe;

- łatwość w nawiązywaniu kontaktów;

- nastawienie na realizację celów;

- chęć do rozwoju i dzielenia się wiedzą;

- entuzjazm i zaangażowanie;

- umiejętność obsługi komputera;

- dodatkowym atutem będzie znajomość obsługi kasy fiskalnej lub systemów ratalnych.

 

Możemy Ci zaproponować:

- pracę w firmie o wysokich standardach oraz bogatej ofercie handlowej;

- pakiet szkoleniowy;

- dofinansowanie do pakietu socjalnego;

- wynagrodzenie oraz premię uzależnioną od osiąganych wyników;

- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.

 

Dużą część życia spędzasz w pracy, spędź je w dobrym towarzystwie!

 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez EURO-net sp. z o.o. moich danych osobowych, zawartych w przesłanej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. Administratorem danych osobowych jest Euro-net Sp. z o.o. (właściciel marki RTV EURO AGD) z siedzibą przy ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa (Spółka). Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich poprawiania. Podanie danych osobowych, oznaczonych jako wymagane, jest dobrowolne, jednak niezbędne dla udziału w procesie rekrutacji.”

 

 

Zatrudniamy ludzi a nie CV! Wiemy, że masz cechy, których nie można zmierzyć lub po prostu wpisać do życiorysu. Daj się poznać!

 

Nasza oferta:

- ciekawa, stabilna, pełna wyzwań praca;

- pakiet profesjonalnych szkoleń i możliwość rozwoju;

- praca w przyjaznej atmosferze, w dynamicznym, otwartym zespole nastawionym na realizację ambitnych celów;

- szansa na zdobycie doświadczenia zawdodowego;

- grafik dostosowany do indywidualnych potrzeb, praca w wybranym przez pracownika wymiarze etatu;

- atrakcyjny pakiet benefitów oraz nagrody i premie za dobre wyniki pracy.

 

Twoje zadania:

- zapewnianie wysokiego poziomu obsługi klientów poprzez miłą i profesjonalną obsługę;

- dbanie o pozytywny wizerunek restauracji KFC;

- wykonywanie bieżących zadań w restauracji, m.in. dbanie o sprzęty, utrzymywanie porządku na stanowisku pracy;

- współpraca w zespole i wsparcie w realizacji celów restauracji.

 

Nasze oczekiwania:

- otwartość i komunikatywność;

- pozytywna energia i pomysłowość;

- dokładność, odpowiedzialność, zaangażowanie;

- wyznaczanie ambitnych celów;

- umiejętnośc pracy w zespole;

- książeczka sanitarno-epidemiologiczna będzie mile widziana.

 

Oferta pracy jest skierowana również do osób niepełnosprawnych.

 

CV prosimy przesyłać na adres: kamila.klementowska@amrest.eu

 

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb bieżącej i przyszłych rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. z 2002r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”

 

Zapraszamy serdecznie!

 

Firma BYTOM od 70 lat specjalizuje się w modzie męskiej z najwyższej jakości tkanin, polecana dla mężczyzny w każdym wieku.

 

Oferujemy:

- umowę o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku;

- atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa oraz system premiowy od sprzedaży;

- możliwość rozwoju oraz wewnętrznego awansu;

- konkursy dla pracowników;

- pakiet szkoleń startowych oraz wsparcie na każdym etapie pracy;

- szkolenie z doradztwa w zakresie wizerunku;

- możliwość rozwijania umiejętności w zakresie stylizacji, ekspozycji.

 

Wymagania:

- profesjonalna i zgodna ze standardami firmy obsługa Klienta;

- badanie potrzeb Klientów i budowanie długotrwałych relacji z nimi;

- dbanie o porządek i wystrój salonu;

- przygotowanie produktów do sprzedaży;

- aktywne uczestniczenie w realizacji planów sprzedażowych;

- współpraca z zespołem salonu i wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego.

Oczekiwania:

- chęć do pracy i nauki w branży mody męskiej;

- umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów;

- kreatywność i zaangażowanie w pracę;

- mile widziane zainteresowanie modą (trendami, nowinkami ze świata mody).

 

Aplikacje proszę składać na adres: basia.ardan@wp.pl oraz w Salonie Firmowym w Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy.

 

 

Obowiązki:

- obsługa klienta;

- praca z towarem zgodna ze standardami VM przyjętymi w sieciach LPP SA;

- prace porządkowe w salonie.

 

Oferujemy:

- stabilne zatrudnienie;

- zakupy na preferencyjnych warunkach;

- możliwość rozwoju zawodowego;

- grafik dostosowany do potrzeb pracownika;

- niebanalną atmosferę i pracę w dynamicznym zespole.

 

Wymagania:

- otwartości na kontakt z klientem;

- szybkości działania;

- zaangażowania i otwartości na zmiany;

- wykształcenia minimum średniego;

- doświadczenia w obsłudze klienta (mile widziane);

- status studenta.

 

Aplikacje proszę składać na adres: gosia.spychala1@wp.pl

 

 

 

Giacomo Conti to dynamicznie rozwijająca się polska marka odzieżowa powstała w 2006 roku, od lat plasująca się w ścisłej czołówce branży mody męskiej. U jej podstaw leżą dwie tradycje – z jednej strony tradycja polskiego krawiectwa, dbającego o każdy szczegół, z drugiej – tradycja włoskiej lekkości designu.

 

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

- dokonywanie przeróbek odzieży dla Klientów;

- przyjmowanie zamówień na szycie serwisowe, zdejmowanie miar z Klientów;

- profesjonalną obsługę Klientów w salonie;

- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami;

- dbanie o odpowiednią ekspozycję towaru w salonie zgodnie ze standardami obowiązującymi w firmie;

- wdrażanie kampanii promocyjnych;

- przyjmowanie dostaw oraz przygotowanie towaru do sprzedaży;

- dbanie o dobry wizerunek salonu Giacomo Conti.

 

Wymagania:

- doświadczenie na stanowisku krawcowej, pozwalające na samodzielne dokonywanie przeróbek krawieckich;

- umiejętność zdejmowania miar oraz szycia;

- umiejętność obsługi overlocka;

- mile widziane doświadczenie w sprzedaży;

- komunikatywność;

- umiejętność pracy w zespole;

- wysoka motywacja do podjęcia pracy;

- odpowiedzialność i uczciwość.

 

Oferujemy:

- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, o ugruntowanej pozycji na rynku;

- atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do wyników i jakości pracy;

- niezbędne narzędzia pracy;

- możliwości rozwoju zawodowego;

- dofinansowanie pakietu Multisport;

- zniżkę pracowniczą na produkty GC.

 

Osoby zainteresowane proszę o wysyłanie CV+zdjęcie na: r.dąbek@giacomo z dopiskiem, ”Krawcowa Bydgoszcz„.

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).