Lokale i sklepy
Hubert Oleksiak
Jones Lang LaSalle
kom. +48 784 910 726
tel. +48 22 318 00 00

Stoiska na pasażu
Aleksandra Koziura
Savills Property Management Sp. z o.o.
tel. + 48 52 58 556 20

 

Pracuj w Galerii Pomorskiej

Poniżej przedstawiamy aktualne oferty pracy zamieszczone przez najemców Galerii Pomorskiej. Zapraszamy do zgłaszania swoich kandydatur na przedstawione oferty.

 

Oferty pracy

 

Poszukujemy osoby na stanowisko sprzedawcy w salonie Levi's Mustang & Volcano

Zakres obowiązków na stanowisku sprzedawca:

- obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy

- dbanie o właściwe wyeksponowanie towaru na sklepie

- sprzedaż

Wymagania:

- komunikatywność

- odpowiedzialność

- umiejętność obsługi komputera

- dyspozycyjność

-wysoka kultura osobista

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o wysyłanie CV na adres mailowy oskarlevisgaleria@gmail.com lub osobiste dostarczenie do salonu Levi's Mustang & Volcano

 

 

 

Firma KMW Invest Sp. z o.o. Spółka Komandytowa prężnie rozwijające się przedsiębiorstwo ukierunkowane na stworzenie sieci sklepów renomowanych marek,  poszukuje kandydatów na stanowisko:

SPRZEDAWCA
(SKLEP COCCODRILLO – GALERIA  POMORSKA W BYDGOSZCZY)

Opis stanowiska:
• profesjonalna obsługa klienta
• ekspozycja towarów
• samodzielność w działaniu
• dbałość o bardzo dobry wizerunek sklepu firmowego

Wymagania:
• doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
• znajomość technik sprzedaży
• komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów,  kreatywność
• umiejętność pracy zespołowej
• umiejętność obsługi komputera
• samodzielność i dobra organizacja pracy

Oferujemy:
• dobre warunki pracy i przyjazna atmosfera
• system szkoleń
• atrakcyjne wynagrodzenie (system motywacyjny)

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.  

Oferty prosimy składać na adres e-mail kadry@kmw-invest.pl.
W sprawie dodatkowych pytań proszę o kontakt telefoniczny  534 253 358.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez KMW Invest Sp. z .o. SK w Inowrocławiu.


 

 

 

Osoba ta będzie odpowiedzialna za:

- pozyskiwanie nowych Klientów,
- obsługę stałych Klientów,
- aktywny udział w rozwoju Firmy,
- realizację planów sprzedażowych,
- dbałość o porządek w salonie oraz odpowiednie wyeksponowanie towaru (VM).

Wymagania:

- umiejętność nawiązywania dobrych kontaktów z Klientami
- silna motywacja do pracy oraz samodyscyplina,
- dobra znajomość obsługi komputera,
- wykształcenie minimum średnie,
- zdolności organizacyjne, kreatywność, dążenie do wyznaczonych celów

Oferujemy:

- umowa o pracę
- motywujący system premiowy
- pełen etat
- cykl szkoleń
- praca w zespole ludzi z pasją.

Cv ze zdjęciem prosimy przesyłać z dopiskiem:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 290 - pokaż numer telefonu - roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."

 

bydgoszcz.pomorska@kubenz.pl




 

 

 

LAVARD to najprężniej rozwijająca się marka odzieżowa w Polsce. Wieloletnie doświadczenie produkcyjne firmy LAVARD w połączeniu z potencjałem ludzkim zatrudnionych specjalistów zaowocowały szeroko pojętym pozycjonowaniem marki, jako lidera w świecie mody męskiej produkowanej w Polsce. Obecnie marka posiada ponad 90 Salonów Firmowych, zatrudniając ponad 500 zadowolonych pracowników.

W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:

Konsultant ds. Sprzedaży
Miejsce pracy: Bydgoszcz


Osoba zatrudniona na stanowisku Doradca Klienta w Salonie Firmowym będzie odpowiedzialna za:

  • Profesjonalną obsługę Klientów
  • Stałą kontrolę jakości i wyników pracy (praca w oparciu o wskaźniki)
  • Dbałość o bardzo dobry wizerunek salonu firmowego
  • Nadzorowanie działań związanych z funkcjonowaniem salonu zgodnie ze standardami firmy


Od kandydatów oczekujemy:

  • Orientacji na realizację celów sprzedażowych i rozwojowych
  • Rozwiniętej umiejętność identyfikowania potrzeb i oczekiwań Klientów
  • Doświadczenia w branży
  • Umiejętności komunikacji w kontaktach z Klientem
  • Entuzjazmu oraz zaangażowania w wykonywane obowiązki
  • Samodzielności i dobrej organizacji pracy
  • Kreatywności i dynamiki w działaniu
  • Znajomości obsługi komputera
  • Umiejętności  zarządzania sobą i ludźmi
  • Doświadczenie w wykonaniu poprawek krawieckich będzie dodatkowym atutem


Oferujemy:

  • Umowę o pracę
  • Pełne świadczenia
  • System szkoleń
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (systemy premiowania)
  • Możliwości szybkiego awansu na Kierownika Salonu Sprzedaży
 Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikuj.
 

 

Zaznaczamy iż odpowiemy tylko na wybrane oferty.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r.
Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

 

 

Salon fryzjerski w Bydgoszczy poszukuje osoby na stanowisko fryzjera.

Oferujemy specjalistyczne szkolenia z technik strzyżenia i koloryzacji oraz najnowszych trendów modowych we fryzjerstwie.

Proponujemy pracę w młodym, sympatycznym i dynamicznym zespole.

 

Jeżeli jesteś zainteresowany pracą w miłej atmosferze oraz rozwijaniem swoich umiejętności

proszę o kontakt telefoniczny 609898634 lub przesyłać CV droga mailową: sosiki33@interia.pl

 


Od kandydatek oczekujemy:

-komunikatywności
-odpowiedzialności
-pracowitości
-miłego usposobienia
-obsługi klienta według standardów firmy
-dyspozycyjności również w weekendy


Oferujemy umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin.

 

Prosimy o nadsyłanie Cv na adres sk17@larafabio.pl wraz ze zdjęciem oraz klauzulą

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r."

 

 

Międzynarodowa marka bieliźniarska dostępna w ponad 200 salonach w Europie, Azji i Ameryce Północnej, rozwijająca swoje struktury również w Polsce, do naszych Salonów obecnie poszukuje Kandydatek/Kandydatów na stanowisko:

SPRZEDAWCA/DORADCA KLIENTA
Miejsce pracy: BYDGOSZCZ, Galeria Pomorska

Idealna Kandydatka/Kandydat to osoba:
- posiadająca doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta (preferowana branża bieliźniarska/biżuteryjna/fashion)
- życzliwa innym, uczciwa i zawsze uśmiechnięta,
- pasjonatka mody i pracy w branży bieliźniarskiej
- otwarta na budowanie trwałych relacji z Klientami,
- ambitna i nastawiona na sukces,
- lubiąca pracę w zespole

Nasze oczekiwania to:
- aktywna sprzedaż oraz profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych produktów firmowych zgodnie z standardem   międzynarodowej marki,
- dbałość o bardzo dobry wizerunek i wystrój Salonu firmowego,
- nadzorowanie działań związanych z funkcjonowaniem Salonu w oparciu o zasady przyjęte w organizacji,
- znajomość podstaw brafittingu będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:
- wynagrodzenie na podstawie umowy zlecenie ( 1/2 etatu)
- atrakcyjny system prowizyjny
- pracę z ludźmi zaangażowanymi w rozwój marki, obcowanie z najnowszymi trendami
- możliwość rozwoju osobistego oraz udział w kreowaniu wizerunku międzynarodowej marki na polskim rynku
- unikatową kulturę i atmosferę pracy

Jeśli i Ty chcesz dołączyć do Naszego Zespołu, aktywnie uczestniczyć w kreowaniu wizerunku marki i budowaniu wyjątkowych relacji z Klientami prześlij Nam swoje CV na adres: uka@changepoland.com

Prosimy o załączenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. z 2002 roku Nr 101 poz. 926)”

 

 

Grupa Inditex – właściciel marek ZARA, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, ZARA Home oraz Uterque, wyznaczających najnowsze trendy w modzie. Posiadamy ponad 6000 sklepów zlokalizowanych na 86 rynkach. W związku z dynamiczną ekspansją w Polsce, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

 

SPRZEDAWCA – KASJER

Miejsce pracy: Bydgoszcz

 

Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie m.in. za aktywną obsługę klienta, realizację planów sprzedażowych, dbanie o wygląd i wystrój sklepu.

 

Poszukujemy pasjonatów mody, którzy:

– świetnie czują się w obsłudze klienta,

– są entuzjastyczni i pozytywne nastawieni do życia.

 

Co oferujemy?

– pracę w niepełnym wymiarze godzin

– stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

– pracę w młodym, dynamicznym i pełnym pasji zespole,

– rozwój zawodowy – 75% awansów wewnętrznych,

– szeroko rozbudowany pakiet socjalny.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej? Aplikuj!

 

Zainteresowanych kandydatów prosimy o nadesłanie aplikacji drogą mailową z tytułem S/Bydgoszcz /GALERIA POMORSKA  na adres aplikuj@pl.inditex.com.

 

Więcej informacji:

 

aplikuj@pl.inditex.com

 

 

 

Poszukujemy na stanowisko:

Pracownik naleśnikarni - do którego obowiązków będzie należało przygotowywanie ciast, farszy i sosów, smażenie i serwowanie naleśników, sałatek, gofrów i napojów, obsługa kasy oraz prace porządkowe w lokalu.

 

Dostosowujemy grafik pracy do zajęć na uczelni. Wymagana książeczka dla celów sanitarno-epidemiologicznych.

 

Aplikacje można przesyłać mailowo lub przynieść osobiście.

 

PROSIMY O UMIESZCZENIE W APLIKACJI LUB E-MAILU INFORMACJI O TRYBIE NAUKI.

 

Aplikacje prosimy przesyłać na adres: bydgoszcz@nasznalesnik.pl

 

 

Wymagania:

- umiejętność wykonywania zabiegów manicure i lakierowania hybrydowego;

- miła osobowość;

- umiejętność kontaktu z klientem;

- rzetelność w wykonywaniu pracy;

- chęć rozwoju zawodowego.

 

Oferujemy:

- stabilne warunki zatrudnienia;

- system pracy zmianowy;

- możliwość dopasowania grafiku do potrzeb pracownika;

- płacimy w okresie próbnym 12 zł. za godzinę;

- po okresie próbnym umowa o pracę na czas określony z wynagrodzeniem 12 zł. za godzinę plus premia od klientów.

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV na adres e-mail: megaart@poczta.onet.pl Serdecznie zapraszamy do współpracy.

 

 

POZNAJ NAS I ZACZNIJ SWOJĄ KARIERĘ W EURO!

 

Jesteśmy polską firmą, która od 25 lat działa na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego i sprzętu gospodarstwa domowego. Docieramy do Klientów za pośrednictwem trzech kanałów sprzedaży: ogólnopolskiej sieci sklepów, jednego z największych sklepów internetowych w Polsce www.euro.com.pl oraz przez Contact Center. Naszą sprzedaż wspiera ogólnopolska sieć transportu, Magazyn Centralny oraz kilkanaście Centrów Logistycznych. Nasi pracownicy rozwijają się z nami – 80% osób na stanowiskach kierowniczych w naszej Firmie awansowało w ramach rekrutacji wewnętrznych.

 

To co dla nas ważne, to zaangażowanie, otwartość, chęć do pracy i gotowość na wyzwania.

Masz to w sobie? Dołącz do nas!

 

Nasze obecne wyzwanie, to:

DORADCA KLIENTA

Miejsce pracy: Bydgoszcz

 

Na czym będzie polegała Twoja praca?

- na profesjonalnej obsłudze klienta, zgodnej ze Standardami Obsługi Klienta;

- realizacji indywidualnych planów sprzedażowych;

- przyjmowaniu dostawy i przygotowaniu towarów do sprzedaży;

- dbaniu o porządek na sali sprzedażowej i magazynie.

 

Jeżeli masz do zaoferowania:

- doświadczenie na stanowisku sprzedawcy lub znajomość branży RTV/AGD/IT;

- umiejętności sprzedażowe;

- łatwość w nawiązywaniu kontaktów;

- nastawienie na realizację celów;

- chęć do rozwoju i dzielenia się wiedzą;

- entuzjazm i zaangażowanie;

- umiejętność obsługi komputera;

- dodatkowym atutem będzie znajomość obsługi kasy fiskalnej lub systemów ratalnych.

 

Możemy Ci zaproponować:

- pracę w firmie o wysokich standardach oraz bogatej ofercie handlowej;

- pakiet szkoleniowy;

- dofinansowanie do pakietu socjalnego;

- wynagrodzenie oraz premię uzależnioną od osiąganych wyników;

- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.

 

Dużą część życia spędzasz w pracy, spędź je w dobrym towarzystwie!

 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez EURO-net sp. z o.o. moich danych osobowych, zawartych w przesłanej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. Administratorem danych osobowych jest Euro-net Sp. z o.o. (właściciel marki RTV EURO AGD) z siedzibą przy ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa (Spółka). Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich poprawiania. Podanie danych osobowych, oznaczonych jako wymagane, jest dobrowolne, jednak niezbędne dla udziału w procesie rekrutacji.”

 

 

Zatrudniamy ludzi a nie CV! Wiemy, że masz cechy, których nie można zmierzyć lub po prostu wpisać do życiorysu. Daj się poznać!

 

Nasza oferta:

- ciekawa, stabilna, pełna wyzwań praca;

- pakiet profesjonalnych szkoleń i możliwość rozwoju;

- praca w przyjaznej atmosferze, w dynamicznym, otwartym zespole nastawionym na realizację ambitnych celów;

- szansa na zdobycie doświadczenia zawdodowego;

- grafik dostosowany do indywidualnych potrzeb, praca w wybranym przez pracownika wymiarze etatu;

- atrakcyjny pakiet benefitów oraz nagrody i premie za dobre wyniki pracy.

 

Twoje zadania:

- zapewnianie wysokiego poziomu obsługi klientów poprzez miłą i profesjonalną obsługę;

- dbanie o pozytywny wizerunek restauracji KFC;

- wykonywanie bieżących zadań w restauracji, m.in. dbanie o sprzęty, utrzymywanie porządku na stanowisku pracy;

- współpraca w zespole i wsparcie w realizacji celów restauracji.

 

Nasze oczekiwania:

- otwartość i komunikatywność;

- pozytywna energia i pomysłowość;

- dokładność, odpowiedzialność, zaangażowanie;

- wyznaczanie ambitnych celów;

- umiejętnośc pracy w zespole;

- książeczka sanitarno-epidemiologiczna będzie mile widziana.

 

Oferta pracy jest skierowana również do osób niepełnosprawnych.

 

CV prosimy przesyłać na adres: kamila.klementowska@amrest.eu

 

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb bieżącej i przyszłych rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. z 2002r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”

 

Zapraszamy serdecznie!

 

Firma BYTOM od 70 lat specjalizuje się w modzie męskiej z najwyższej jakości tkanin, polecana dla mężczyzny w każdym wieku.

 

Oferujemy:

- umowę o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku;

- atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa oraz system premiowy od sprzedaży;

- możliwość rozwoju oraz wewnętrznego awansu;

- konkursy dla pracowników;

- pakiet szkoleń startowych oraz wsparcie na każdym etapie pracy;

- szkolenie z doradztwa w zakresie wizerunku;

- możliwość rozwijania umiejętności w zakresie stylizacji, ekspozycji.

 

Wymagania:

- profesjonalna i zgodna ze standardami firmy obsługa Klienta;

- badanie potrzeb Klientów i budowanie długotrwałych relacji z nimi;

- dbanie o porządek i wystrój salonu;

- przygotowanie produktów do sprzedaży;

- aktywne uczestniczenie w realizacji planów sprzedażowych;

- współpraca z zespołem salonu i wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego.

Oczekiwania:

- chęć do pracy i nauki w branży mody męskiej;

- umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów;

- kreatywność i zaangażowanie w pracę;

- mile widziane zainteresowanie modą (trendami, nowinkami ze świata mody).

 

Aplikacje proszę składać na adres: basia.ardan@wp.pl oraz w Salonie Firmowym w Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy.

 

 

Obowiązki:

- obsługa klienta;

- praca z towarem zgodna ze standardami VM przyjętymi w sieciach LPP SA;

- prace porządkowe w salonie.

 

Oferujemy:

- stabilne zatrudnienie;

- zakupy na preferencyjnych warunkach;

- możliwość rozwoju zawodowego;

- grafik dostosowany do potrzeb pracownika;

- niebanalną atmosferę i pracę w dynamicznym zespole.

 

Wymagania:

- otwartości na kontakt z klientem;

- szybkości działania;

- zaangażowania i otwartości na zmiany;

- wykształcenia minimum średniego;

- doświadczenia w obsłudze klienta (mile widziane);

- status studenta.

 

Aplikacje proszę składać na adres: gosia.spychala1@wp.pl

 

 

 

Giacomo Conti to dynamicznie rozwijająca się polska marka odzieżowa powstała w 2006 roku, od lat plasująca się w ścisłej czołówce branży mody męskiej. U jej podstaw leżą dwie tradycje – z jednej strony tradycja polskiego krawiectwa, dbającego o każdy szczegół, z drugiej – tradycja włoskiej lekkości designu.

 

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

- dokonywanie przeróbek odzieży dla Klientów;

- przyjmowanie zamówień na szycie serwisowe, zdejmowanie miar z Klientów;

- profesjonalną obsługę Klientów w salonie;

- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami;

- dbanie o odpowiednią ekspozycję towaru w salonie zgodnie ze standardami obowiązującymi w firmie;

- wdrażanie kampanii promocyjnych;

- przyjmowanie dostaw oraz przygotowanie towaru do sprzedaży;

- dbanie o dobry wizerunek salonu Giacomo Conti.

 

Wymagania:

- doświadczenie na stanowisku krawcowej, pozwalające na samodzielne dokonywanie przeróbek krawieckich;

- umiejętność zdejmowania miar oraz szycia;

- umiejętność obsługi overlocka;

- mile widziane doświadczenie w sprzedaży;

- komunikatywność;

- umiejętność pracy w zespole;

- wysoka motywacja do podjęcia pracy;

- odpowiedzialność i uczciwość.

 

Oferujemy:

- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, o ugruntowanej pozycji na rynku;

- atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do wyników i jakości pracy;

- niezbędne narzędzia pracy;

- możliwości rozwoju zawodowego;

- dofinansowanie pakietu Multisport;

- zniżkę pracowniczą na produkty GC.

 

Osoby zainteresowane proszę o wysyłanie CV+zdjęcie na: r.dąbek@giacomo z dopiskiem, ”Krawcowa Bydgoszcz„.

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).